SAYFALAR

Facebook Twitter Instagram Google RSS

12 Ekim 2010 Salı

Bana Kaderimi Ver


Şu an yaşadığımdan çok daha başka türlü hayatlar yaşayabileceğimi biliyor olmaktan, içimde bulunduğum anı küçümsüyor olmanın beni yorduğunu hissettim bu sabah. Seçtiğim her başka yolda yine aynı şeyi tekrar tekrar düşüneceğimden emin olacağımı da kavradım çünkü; aynı anda birkaç yaşamı birden yaşayamayacağımdan.

Körü körüne bir razı oluşla isyan huzursuzluğu arasında bir altın orta. Yapabileceği her şeyi yaptığına inanmış olmanın rehaveti ile başka başka acabaların aralık kapılarından hayata bakıp durmanın önlenemez albenisi kıvamında bir noktada duruyor gibi sanki.

İnsanın kendi varoluşuyla uzlaştığı nadir anlardan.
...

Bana kaderimi ver
İstemem fazlasını
Sevdim ben bu hayatı
Elimdekileri sevdim
Avuçlarımı
Pamuk pamuk bu hayat
Bulutlar gibi
Dokunsan yoklar
Ama yağmur oluyorlar?

Bana kaderimi ver
Öpeyim

Ahmet ORE


Kişisel yolculuğumda kendime yazılar: Sen Mutluluk Olmalısın... Bu hayat yeterince zor ve karmaşık, onu elimizden geldiğince güzelleştirmek ve kolaylaştırmak bize kalmış. Hayatta hiçbir şeyi yapamıyorsak bile en azından başkalarının hayatlarını kolaylaştırmaya çalışalım. Hiçbir şey değilse bile bir tebessüm belki? .............................. Bu sitede yer alan tüm fotoğraflar ve site içeriği aksi belirtilmedikçe şahsıma aittir. İçerik ve linklerde rastlayacağınız olası hataları ahmet@pariste.net adresine mail atarak belirtirseniz çok sevinirim. Ayrıca bu yazı ile ilgili görüş, düşünce ve önerilerinizi yorum bölümüne yazmaktan çekinmeyiniz. İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler.

1 yorum:

BİLGİ VE TEŞEKKÜR

İLETİŞİM FORMU

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Powered by Blogger.